BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, December 06, 2006

Start Work 2day....


Rasanya dah lama sangat bercuti tapi anak2 masih tak puas sebab 2 hari saja berjalan2 makan angin, selebihnya duduk rumah relex2 aje. Hari selasa dan rabu pergi kursus and hari ni start kerja.

Biasalah tiap2 pagi bukak email dulu and then baru fikir apa nak buat. Kalu cuti lama memang dah xpac.... email mesti loaded so pagi ni kena look thru all the email. Masih banyak kerja yang outstanding walaupun dah akhir tahun and biasanya at this time selalu sibuk and nak habiskan cuti memang tak bolih so cuti akan di carry ke tahun depan 2007.

Hujung tahun ni jugak, macam2 yang nak di selesaikan dan akhir tahun nilah jugak banyak mengunakan duit. Saperti tahun sudah KJ akan ambil advance yang majikan tawarkan kepada staff yang memerlukan. Semua pakaian sekolah dan kasut mesti dibeli lagi yang baru kerana pakaian budak2 yang aktif ni biasanya akan kelihatan tidak berseri dan lontor (kasut pastinya dah koyak) tapi bagi abangnya yang di sekolah menengah agak cermat sikit, pakaiannya masih elok lagi.

Demi anak2 sudah pasti kita hendakkan mereka dalam keadaan yang serba baik dan elok. Drpd pengalaman dulu KJ memang sudah merasa kesusahan dan kekurangan dan biarlah mereka melalui proses pembelajaran dengan keadaan persekitaran yang baik dan sempurna, insyaallah...

1 comments:

pB said...

BiLa NaK uPdAtE??????